Anti-kristne & andre mobbere

150228280695843Jeg forsøkte igår å føre en debatt på en kjent kristendomhaters Facebook-side som gikk til seier for sannheten vedr doktorgradene til Hanvold, Minos og en viss aggressiv ateist.
Vi konstaterte at ateistens «lille flokk» gikk nesten på veggen av raseri over at deres ensidige tolkning av «sannheten» ble plukket fra hverandre av mitt hovedinnlegg. #Sekulærfundamentalisme
Men fremgangsmåten til denne «lille flokk» er ikke å erkjenne at sannheten kan inkludere ulike sider, men å bruke sosiale medier til mobbing, til løsrevne påstander og anklager, som går på person.
På denne kristendomhaters side ble det igår skrevet med den største selvfølgelighet om meg: «Jeg blir kvalm, bare jeg ser navnet Jan-Aage Torp.» Hvis noen skriver slik om andre på min Facebook-side, da sletter jeg øyeblikkelig! #Redelighet #Respekt
Da jeg i 2016 hadde deltatt i en tv-debatt på NRK i en vanskelig sak, der jeg tror at både «motparten» og jeg gjorde det godt utfra våre ulike ståsteder, da merket jeg meg at det florerte i «motpartens» fora med stygge personkarakteristikker av meg: Mitt utseende, mitt kroppsspråk, min dumhet, mine personlige brister (sanne og oppkonstruerte) +++
Jeg lurte noen ganger på hvordan «motparten» kunne falle så dypt at han tillot at slikt ble stående i hans sammenheng!?
Når noen av mine følgere kom med den minste nedsettende karakteristikk av min «motpart», da imøtegikk jeg dem straks, eller jeg slettet.
Jeg praktiserer null toleranse for mobbing.
Det synes å være en feilvurdering i mobbernes rekker av hva «ytringsfrihet» innebærer. #Respekt
Mobbing er ulovlig i Norge. La oss sette foten ned for mobbere enten de er ateister, islamister, anti-kristne, eller endog kristne!
Om Jan-Aage Torp

Jan-Aage Torp - married to Aina; born in Japan; raised in Thailand; educated in USA; Director of European Apostolic Leaders (EAL); pastors Restoration Oslochurch with Aina.
Dette innlegget ble publisert i Norge. Bokmerk permalenken.